ランニングシューズ

xstesternin
Posts: 25
Joined: 16 Jun 2016, 19:42

ランニングシューズ

Postby xstesternin » 21 Mar 2017, 04:47

In the event you happened to stroll by Toronto’s Yonge-Dundas Square last weekend, you may have noticed people holding their cellular phones in the air. On June 2, Fallsview Casino [url=http://japan.lileediscount.com/]サッカーショップ[/url] Resort had an interactive billboard installed in the busy downtown square. The billboard ナイキ フリー ランニング シューズ invites passersby to download a free app called FunSquare, which initiates users smartphone サッカーショップ cameras. When users point their particular エア マックス ランニング シューズ device at [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-アディダス-ランニング-シューズ-jpsports-3_31.html]アディダス ランニング シューズ[/url] the billboard, they’re treated to an augmented アディダス バスケットシューズ reality sequence that promotes the casino before being taken up to its website. “We’ve made [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-アディダス-ランニング-シューズ-jpsports-3_31.html]アディダス ランニング シューズ[/url] it hard to miss, ” said Greg Medulun, the casino’s director of advertising. ナイキ ランニング シューズ バスケットシューズ “It’s a user-friendly platform that’s easy to [NB]ニューバランス ランニングシューズ interact [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズのオンラインショッピング[/url] with. We’re always looking outside of ランニングシューズ the box for [url=http://japan.lileediscount.com/index.php?main_page=mepage&id=38]#@@#@!![Adidas] アディダス F50[/url] creative [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズ[/url] ideas that will capture [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-ナイキ-ランニング-シューズ-jpsports-3_25.html]ナイキ ランニング シューズ[/url] consumers’ attention, whether it’s a new commercial or a billboard. In this case, that billboard is found 90 minutes away ナイキ バスケットシューズ from the venue it’s advertising, but Medulun said the placement is meant for you to remind tourists that Niagara Falls is just down [Adidas] アディダス F50 the hwy. In a statement, Cathy Price, the casino’s vice-president of marketing, said the billboard reflects the brand’s “energetic, [Nike]ナイキ マーキュリアル entertaining and distinct” personality. Medulun added the billboard work to [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-ナイキ-ランニング-シューズ-jpsports-3_25.html]ナイキ ランニング シューズ[/url] make consumers think of the casino as a [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズ[/url] fun place to be. “The environment at our casinos is hip, fun and always exciting, so integrating augmented サッカースパイク 固定式 reality into an otherwise traditional advertising format was a great fit to reflect our brand also to bring more fun to consumers, ” バスケットシューズのオンラインショッピング サッカーシューズ said Medulun. The billboard will remain within the アディダス ランニング シューズ square until September. Medulun noted that more interactive activities will continue to take place all through the summer. Agencies involved in the casino’s new billboard include Blammo Worldwide, Pixelpusher, OMD-Canada and Sparks Occurrence Marketing.

http://japan.lileediscount.com/

Return to “Internet Questions”



Who is online

Users browsing this forum: Charlesamoft, Kamorkaser and 2 guests