サッカースパイク 固定式

xstesternin
Posts: 12
Joined: 16 Jun 2016, 19:42

サッカースパイク 固定式

Postby xstesternin » 21 Mar 2017, 05:39

If you ever happened to stroll by Toronto’s Yonge-Dundas Square last weekend, you may have noticed people holding their phones in the air. On June 2, Fallsview Casino [url=http://japan.lileediscount.com/]サッカーショップ[/url] Resort had an interactive billboard installed in the busy downtown square. The billboard ナイキ フリー ランニング シューズ invitations passersby to download a free app called FunSquare, which initiates users smartphone サッカーショップ cameras. When users point their very own エア マックス ランニング シューズ device at [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-アディダス-ランニング-シューズ-jpsports-3_31.html]アディダス ランニング シューズ[/url] the billboard, they’re treated to an augmented アディダス バスケットシューズ reality sequence that promotes the casino before being used to its website. “We’ve made [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-アディダス-ランニング-シューズ-jpsports-3_31.html]アディダス ランニング シューズ[/url] it hard to miss, ” said Greg Medulun, the casino’s director of marketing and sales communications. ナイキ ランニング シューズ バスケットシューズ “It’s a user-friendly platform that’s easy to [NB]ニューバランス ランニングシューズ interact [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズのオンラインショッピング[/url] with. We’re always looking outside of ランニングシューズ the box for [url=http://japan.lileediscount.com/index.php?main_page=mepage&id=38]#@@#@!![Adidas] アディダス F50[/url] creative [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズ[/url] ideas that will capture [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-ナイキ-ランニング-シューズ-jpsports-3_25.html]ナイキ ランニング シューズ[/url] consumers’ attention, whether it’s a new commercial or a billboard. In this case, that billboard can be found at 90 minutes away ナイキ バスケットシューズ from the venue it’s advertising, but Medulun said the placement is meant that will remind tourists that Niagara Falls is just down [Adidas] アディダス F50 the route. In a statement, Cathy Price, the casino’s vice-president of marketing, said the billboard reflects typically the brand’s “energetic, [Nike]ナイキ マーキュリアル entertaining and distinct” personality. Medulun added the billboard will continue to work to [url=http://japan.lileediscount.com/ランニング-シューズ-ナイキ-ランニング-シューズ-jpsports-3_25.html]ナイキ ランニング シューズ[/url] make consumers think of the casino as a [url=http://japan.lileediscount.com/]バスケットシューズ[/url] fun place to be. “The environment at our casinos is hip, fun and always exciting, so comprising augmented サッカースパイク 固定式 reality into an otherwise traditional advertising format was a great fit to reflect our brand so to bring more fun to consumers, ” バスケットシューズのオンラインショッピング サッカーシューズ said Medulun. The billboard will remain inside the アディダス ランニング シューズ square until September. Medulun noted that more interactive activities will continue to take place during the entire summer. Agencies involved in the casino’s new billboard include Blammo Worldwide, Pixelpusher, OMD-Canada and Sparks Situation Marketing.

http://japan.lileediscount.com/

Return to “Internet Questions”



Who is online

Users browsing this forum: marchapmay, Thomassic and 1 guest