womens-pink-c-51_54/]Nike

caicai2017
Posts: 37
Joined: 15 Jan 2018, 09:28

womens-pink-c-51_54/]Nike

Postby caicai2017 » 23 Jan 2018, 03:19

Minder technisch, maar misschien net zo effectief, wendde Adidas zich tot crowdsourcing om erachter te komen wat de consument wil. In november begon Adidas de nieuwe 'poll'-functie van Instagram Stories te gebruiken [url=http://www.roberttrinick.co.uk/nike-air-max-90-c-51/nike-air-max-90-womens-pink-c-51_54/]Nike Air Max 90 Womens Pink[/url] om volgers te [url=http://www.amaryllis.es/Nike-Air-Vapormax-Mujer-c-1_26.html]Nike Air Vapormax Mujer[/url] vragen welke van de zes aanpasbare opties voor de UltraBoost Xeno ze het leukst vonden. Volgers konden hun voorkeur voor de kleur, bovenkant, kooi, veters en buitenzool kiezen.

Het merk bleef contact houden met consumenten via een aantal initiatieven die de kop opstaken, waaronder het breken van een Guinness World Record met yogabedrijf Wanderlust, het organiseren van tenniswedstrijden in het hart van New [url=http://www.lemontlaur.fr/femme-c-1/adidas-superstar-femme-c-1_14/]Adidas Superstar Femme[/url] York City en een aantal nieuwe [url=http://www.jwrennie.co.uk/nike-air-max-thea-c-42/nike-air-max-thea-mens-c-42_43/]Nike Air Max Thea Mens[/url] winkelconcepten die gebruikmaakten van belangrijke markten in de VS.

In oktober opende Adidas een nieuw vlaggenschip uit Chicago dat Chicagoese artiesten onder de aandacht brengt. Het vlaggenschip volgde op de opening van Concepts 'eerste Adidas exclusieve boetiek ooit in Boston. De winkel biedt lifestyle- en prestatieproducten voor mannen en vrouwen in de categorie?n van Adidas in [url=http://www.jwrennie.co.uk/nike-roshe-run-c-63/nike-roshe-run-womens-c-63_65/]Nike Roshe Run Womens[/url] een omgeving met [url=http://www.lemontlaur.fr/femme-c-1/nike-air-max-90-femme-c-1_65/]Nike Air Max 90 Femme[/url] designelementen die eer bewijzen aan het Keltische erfgoed van Boston.

Poema

De kat krabbelt terug in de mode. Het in Kering gevestigde sportschoeisel en -kledingbedrijf zag in 2017 in alle regio's en productsegmenten een groei met dubbele cijfers en verhoogde zijn begeleiding gedurende het jaar. Het merk bereikte ook eerder dit jaar Stylophane's lijst met de snelst groeiende schoenenmerken op [url=http://www.jwrennie.co.uk/nike-air-max-90-c-19/nike-air-max-90-womens-black-c-19_26/]Nike Air Max 90 Womens Black[/url] Facebook.

In [url=http://www.roberttrinick.co.uk/nike-roshe-run-c-92/nike-roshe-run-womens-c-92_93/]Nike Roshe Run Womens[/url] 2017 bleef Puma innovaties in zijn prestatiecategorie?n vrijgeven, zoals het aanpasbare vetersysteem, Netfit, en inkt voor nieuwe deals met professionele sportteams. Het succes van het bedrijf werd echter primair bepaald door het verlangen van Gen Z naar moeiteloze, comfortabele kleding en schoenen - een look die Puma's selectie van celebrity-endorsers te danken heeft aan een wetenschap.

Het merk prijkte The [url=http://www.royerimprimeur.fr/Nike-Air-Max-90-Femme-Blanche-c-6_8.html]Nike Air Max 90 Femme Blanche[/url]Weeknd, Kylie Jenner,[url=http://www.wimatherm.de/nike-air-max-90-c-19/nike-air-max-90-damen-c-19_23/]Nike Air Max 90 Damen[/url] Big Sean en Selena Gomez onder de celebrity-medewerkers in 2017. De moderne icoon Rihanna, muzikant en moderne stijl, bleef echter de rechter houden met haar Puma x Fenty-lijn.

Return to “Internet Questions”



Who is online

Users browsing this forum: WertMnbfg and 2 guests